tisdag 24 november 2009

Nu sparkar vi i gång julen och julmaten

Sedan jag träffade min älskling och lärde känna hennes föräldrar så har jag och min svärmor haft julen som en gemensam favorit högtid ,vi tycker väldigt mycket om tomtar bägge två t.ex. Som de flesta av er vet så finns inte min svärmor med oss längre, så därför känns det tungt att hon inte är med denna julen som kommer... Suck du är saknad svärmor lilla

Men trots detta så kommer här ett lite tips att sparka igång julen med. Nåt så enklet som att ta lite kanel eller kardemumma i kaffet gör att lusse bullarna och peppar kakorna smakar ännu bättre. Hur mycket av kryddorna får ni prova er fram till det är väldigt inviduellt vad man gillar....

HoHoHo från köket // Putte

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Jag hoppas att vi kan få en skön jul i år även om den största julfantasten inte längre finns med oss. Hon är saknad!!!

Det bästa med ditt tips idag (i alla fall för mig som inte dricker kaffe) är att det doftar ljuvligt!
puss & kram Annika