fredag 8 januari 2010

Nu får tomtarna semester

I dag ska jag börja att plocka ihop alla tomtar som finns i vårt hus. Annika tycker att jag har för många tomtar, Man kan väl inte ha för många tomtar??

Som de flesta av er vet var den första julen utan svärmor, hos svärmor fick jag stöd i min åsikt om tomtar. Man får nog säga att vi klarat julen OK utan svärmor men det har inte gått en dag utan hon har varit i mina tankar, och särskilt en dag som denna när jag plockar ner mina tomtar..

Det är snart jul igen, bara att kolla inte nedräkningen till höger så får ni veta på sekunden hur långt det är till julafton

Man kanske ska börja som tomte på heltid inte dåligt med 11 månaders semster om året, nä fram med brickan och börja och plocka

... Putte ...

1 kommentar:

annmari sa...

Klart man ska ha många tomtar :-)